All Activity

This stream auto-updates   

  1. Yesterday
  2. Jaka jest obecna wartość takich wtrysków?
  3. Last week
  4. dobrze
  5. Okej dzięki! Heh zadaje głupie pytania ale można powiedzieć że jestem trochę świeży w temacie Mam jeszcze jedno o którym kminie, mianowicie montujac ebc, nie muszę dodatkowo zakładać zegaru z doładowaniem, bo chyba większość ebc pokazuje ciśnienie doładowania na bieżąco.. Dobrze mówię?
  6. zasilanie pompy prosto z akumulatora przez przekaźnik, ori zasilanie jest zdupione i do pompy dochodzi za mało prądu szczególnie na przysłowiowej piź*zie
  7. Co znaczy że pompa paliwa na osobnym zasilaniu?
  8. Na 300KM starczą seryjne wtryski (z dobrą pompą z osobnym zasilaniem na porządnych kablach) i seryjna przepływka, ale to będzie wykorzystanie ich na 100%. Zalecane wtryski 440cc np. żółte z subaru + roztoczenie fabrycznego przepływomierza (opcja budżetowa). Przepustnicy nie trzeba i nie polecam zmieniać. Do strojenia Nistune. Oczywiście wydech 2.5" lub większy.
  9. Zapraszam do mnie na strojenie na SERYJNYM ECU
  10. Felgi Rial Le Mans: średnica 17 cali szerokość 7,5cala et38 rozstaw 4x114.3 otwór centrujący 70mm + pierścienie centrujące na 66.1 Felgi szczelne, do upalania ładne, dla estety powinny pójść w lakier, jedna felga była kiedyś spawana (z 7-8 lat temu) jest szczelna i wyważalna. cena : 500pln Odbiór osobisty Warszawa <=>Mińsk Mazowiecki Link do ogłoszenia na olx: https://www.olx.pl/oferta/felgi-aluminiowe-rial-lemans-4x114-17-7-5-et-38-centrujacy-70-66-1-CID5-IDzEVUt.html Latałem na tych felgach kilka sezonów nie ma problemu ze szczelnością i wyważeniem. Tak to się prezentowało na Suczy link do całej sesji na tych felgach https://drive.google.com/folderview?id=0B1XmdAxbrANESU1kNExGQUdpUnM&usp=sharing
  11. to z części wtryski większe w granicach 550cc3 , pompa paliwa na osobnym zasilaniu, większy IC, przepływka, przepustnica no i coś do sterowania tym, 300km to już skraj możliwości fabrycznej turbiny więc też nad tym lepiej pomyśl czy nie założyć czegoś z potencjałem , żeby nie stroić tego później kolejny raz lub co gorsza zaliczyć awarie. kluczową role odegra też termoizolacja, u siebie wszystkie rury od IC, kolektor z downpipem owinąłem magmą , do tego kierownica zimnego powietrza, odgrodzenie stożka i oczywiście wszystko szczelne bez żadnych strat
  12. Chciałbym docelowo około 300hp ale nie spieszy mi się więc krok po kroku w miarę możliwości będę coś kompletowal
  13. na pewno to będzie jakaś odczuwalna różnica, pytanie w jaką moc celujesz
  14. Hej, zastanawia mnie czy jak zamontuje centralny IC, walbro 255 to odczuje jakas poprawę bez strojenia i ruszania boostu? Pacjent sr20det a pytam z ciekawości bo kompletu je części i na razie mam tylko to xD
  15. - na czym stroić, wszystko zależy jakim budżetem dysponujesz. Budżetowo będzie zastosować DET3 z wbudowanym mapsensorem, odpada Ci wtedy koszt przepływki. Nistune moim zdaniem jest lepszym rozwiązaniem od DET-a, jednak dobrze by było zmienić przepływne na 300zx. Najlepszym rozwiązaniem wiadomo jest EMU, pozbywasz się przepływki, robisz dla pewności nową wiązkę, albo przerabiasz ori, masz kompa z ogromnymi możliwościami i oczywiście możesz go wykorzystać z innym silnikiem. wtryski P&P 440 siadaja z rb26 i sunny gti-r, jednak do 350hp mogą nie wydać. Siadają też wtryski z EVO 560ccm, trzeba tylko delikatnie rozwiecić listę wtryskową.
  16. raczej zegar
  17. Nie działa mi prędkościomierz żadko kiedy zadziała albo wstaniw na około 50 zegar mam w milach . Padł zegar czy czujnik ??
  18. Przeczytałem trochę i mam kocioł w głowie ☺. Obecnie mam zakute CA pompa walbro + instalacja elek. , wydech 100% przelot 2,5 cala duży IC + 2 wentylatory , szuszarka 2860 , komp xree , duży stożek odseparowany od silnika z dopływem powietrza z pod zdeżaka . Teraz pytanie jak z przepływką rozwiercać może inną i czym to wszystko wystroić det 2-3 nistune emu , napewno zmieniam wtryski jakie pasują z jakiego auta wolałbym nowe ☺ no i kto wystroi najbliżej Gdańska . Celuje 300-350 kucy ☺
  19. Earlier
  20. s14

    Przekładka na zwykły manual pewnie w 2,5-3kpln się zmieścisz, na skrzynie 350z to tak 4,5+kpln. Bardzo dużo zależy za ile kupisz graty do przekładki. O ile skrzynia 5 biegowa to praktycznie plug and play, to skrzynia z 350z to większy problem (przekładka między silnik i skrzynie, dorobienie wału itp.)
  21. orientuje sie ktoś jaki by był koszt przekładki z automatu na manual w s14 ? jak bym zmieniał to najlepiej skrzynie z 350z bym wsadził
  22. Odkop po roku, czesci dalej na sprzedaż xd
  23. sprzedam : - zegart Nissan Skyline R33 GTR. Oryginalne Nismo kupione w Japonii. 3000zł https://www.olx.pl/oferta/nissan-skyline-r33-gtr-zegar-nismo-predkosciomierz-CID5-IDzSva7.html - Komputer Apexi Power Fc + kontroler. Gotowa mapa do Rb26 - 1990zł - cewki splitfite rb26 - 1100zł : - zegary defi : https://www.olx.pl/oferta/zegary-zegar-kontroler-defi-egt-boost-temp-oleju-CID5-IDzSPBB.html - gps przekaznik dakota - 200zł zdjecia i opisy dokładne: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2dw2/ 602396731 rzadko tu zaglądam wiec prosze o tel
  24. Kupione do zamkniecia
  25. Napisz do cziko, może coś ma
  26. To ktoś to dziwnie poprowadził
  27. Chcesz to mogę zrobić Ci adapter pod przepływke Z33. Zerknij sobie do mojego tematu
  1. Load more activity