All Activity

This stream auto-updates   

  1. Yesterday
  2. ja w rb26 mam chlodnice 16 rzedowa z termostatem i zostawiony seryjny wymiennik ciepla, wczesniej po rozgrzaniu auta 2xbut i juz lecialo ponad 110 teraz olej lapie 85stopni przy powiedzmy normalnej jezdzie przy butowaniu ok 100 i juz wiecej nie idzie , woda max 90 a dzieki seryjnemu wymiennikowi olej troszke szybciej sie dogrzewa do temp roboczej w chlodne dni(chociaz i tak troche to trwa kiedys byl to moment) . acha mam sprawne wisco ktore caly czas ciagnie powietrze z chlodnicy wody i chlodnicy oleju ktora jest przed nia . duzo zalezy gdzie ta chlodnice zamontujesz jak jezdzisz po torze wez 19 rzedowa przewody olejowe dorobia Ci w sklepie z hydraaulika silowa jakie chcesz i taniej niz gotowce
  3. Last week
  4. Można zrobić kanapkę, jednak było wiele przypadków, że się rozkręciła / urwała i cały olej z silnika ląduje na glebie... Niby relokacja filtra bezpieczniejsza, ale mogą pojawić się jakieś nieszczelności na wężach. Istnieją podstawki z wyjściami na chłodnicę i na czujniki, kwestia znalezienia odpowiedniego produktu Co do samego ciśnienia, na pewno zauważysz spadek, zależnie od wielkości chłodnicy i długości węży spadek może być większy bądź mniejszy. Też może wpłynąć na to wydajność pompy
  5. U mnie na trasie przy 33°C 140 km/h kolo 100°C mam. Przy wyłączonej klimie. Jak zalacze klime temperatura idzie szybko do góry. Ale chodzi mi głównie o tor. Bo auto jest typowo streetowe ale jeżdżę nim po krzywej. I tam po 2 kółkach pełnego ognia od 85°C mam 110°C. Czyli po raptem 2min rośnie bardzo szybko. Później jedno kółko chłodzenia i 1 kółko ogień i tak do końca sesji. Staram się nie przekraczać 115°C na torze (Rada katoda). O podstawce wiem ale jest problem. Mam już podstawkę pod czujniki. I teraz nie wiem czy można zrobić tzw. "kanapkę" czy relokację filtra? Ale tu kolejne pytanie jak z ciśnieniem oleju na takim zwiększonym obiegu?
  6. U mnie problem występował tylko na trasie. Bez chłodnicy oleju latem w ok 30+ jadąc 140kmh olej gotował się do 120-125st, przy 160 po chwili było 125st i musiałem odpuszczać. Miasto max 110. Po zamontowaniu chłodnicy oleju przy 140kmh na trasie mam 105, przy 160kmh max 110. Prędkości 240+ 115. Miasto bez zmian do 110.
  7. Ja osobiście wychodzę z założenia, że chłodnica nigdy za duża, ale różne wielkości chłodnic zakładałem do różnych aut. Tak jak Snara napisał, potrzebujesz adapter pod filtr oleju z wyjściami na chłodnicę, najlepiej z wbudowanym termostatem, nie będziesz miał wtedy problemów z niedogrzewającym się olejem w chłodniejsze dni. O wężach od adaptera do chłodnicy chyba nie muszę wspominać. Sama wielkość chłodnicy to już kwestia indywidualna, ja do CA18 ok.300hp zakładam 30 rzędów, bo to ca i fura stricte do latania boków. 19-23 na pewno zrobi już porządną robotę
  8. Na przykładzie mojego mocnego RB26 mogę powiedzieć ze w wozie ulicznym i szybkie trasy wystarcza w zupełności 19 rzędowa chłodnica oleju, warto tez wywalić seryjny wymiennik ciepła. Na pewno potrzebujesz adapter pod filtr oleju z wyjściem na chłodnicę.
  9. Witam, szukam side feedów , czy jakaś dobra dusza posiada na sprzedaż jeszcze?
  10. Earlier
  11. Mam kilka pytań odnośnie montażu chłodnicy oleju. Ponieważ mają być coraz większe upały i gorąc w Polsce muszę pomyśleć o dodatkowym chłodzeniu. Ilu rzędowa chlodnica powinna być minimalnie? Co dodatkowo trzeba zakupić do takiego modu bo kompletnie nie wiem co i jak. I słyszałem że podobno pompa nie wyrabia z dodatkową chłodnicą oliwy. Ktoś może coś doradzić?
  12. Poszlo pw
  13. Posiadam takowe
  14. Zapraszam
  15. Witam. Znajomy szuka wtrysków seria z s14. Ja swoje już sprzedałem. Jak ktoś ma to pisać.
  16. witam .mam problem z kablami do lewej lampy przód jest wyrwana i nie wiem jak podłączyć nową bo kolory kabli się różnia po prawej stronie .czy ķtoś poratuje ?
  17. Sprzedane. Do zamknięcia
  18. jeśli byś chciał się zamienić to mam u siebie dyfer z Sereny
  19. Chciałbym zamienić swój dyfer od Sereny na jakiś dłuższy z działającą szperą. Mój jest w dobrym stanie, wszystko spina i działa bez zarzutów. Ma może zrobione 3 treningi.
  20. Nakrętki gratis
  21. Siemanko. Na sprzedaż Nissan 200sx s13, rok produkcji 1993, silnik ca18det. Auto w moim posiadaniu od 2012 roku. Cały czas garażowany. 3 lata temu przeszedł kompleksowy remont silnika. od tamtej pory stoi w garażu nie jeżdżony i się kurzy, co widać na zdjęciach. Z rzeczy, które pamiętam: - planowanie głowicy -wymienione szklanki -nowe pierścienie -uszczelka głowicy cometic 1.8mm -nowe uszczelki turbo i kolektorów -wymienione elementy zawieszenia -świece irydowe NGK -przerpboina listwa paliwowa -wtryski subaru 440cc -większe IC wraz z orurowaniem -filtr stożek -blow off ssqv -regulator ciśnienia paliwa -ebc MAC -ecu master det 3 -nowy rozrząd i pompa wody -turbo z s14a -kierownica OMP wraz z nabą -gałka zmiany biegów NISMO -zegar doładowania Auto Gauge -zawieszenie ISC spec drift wraz z camberami (max 500km przebiegu) -felgi 17" Lenso RS5 -rozpórka przednich kielichów Drift One -wydech 3" z kwasówki+duża puszka z silencerem -zrobione nowe podłużnice -przednia dokładka z przedlifta -podłoga zdrowa, są małe naloty rdzy, ale to nic strasznego -buda zdrowa, prosta, bez przygód -srodek czysty, suchy, kompletny -wymieniony i zakonserwowany bak paliwa -wymieniona skrzynia -nowe kompletne sprzęgo seria -dystanse 25mm+długie szpilki -kierunkowskazy przód białe (serie też posiadam) Do pełni szczęścia trzeba zakupic EGT i wystroić silnik. Jaką moc na tych gratach auto jest w stanie osiągnąć to chyba wszyscy dobrze wiedzą. Do auta dorzucam całą piwnicę gratów m.in. nowe progi w ocynku, zaciski+tarcze przód z r34, troche felg 15"... Pewnie jest masa rzeczy o których zapomniałem, także w razie pytań proszę pisać i dzwonić. Sorry za zdjęcia, ale takie mam pod ręką, w razie potrzeby podjadę do garażu i zrobie więcej. cena: 27 000zł telefon kontaktowy 536-961-234 Pozdrawiam Krzysztof
  22. Napisałem priv
  23. heja, zainteresowany oponami mozesz jakies foto i cene podrzucic? PS. myslalem kiedystroche nad twoim skyem, ale niestety finanse nie daly rady
  24. Heja, jak w temacie, -> ori IC z R32 GTR, miał iść do mojego r32, ale z braku czasu (czego teraz bardzo żałuję), r32 się sprzedał, a IC od 10 lat leży w garażu.. myślę, że to dobry upgrade do s13/14 lub skyline gtst. W angolewie chodzą po 100-200 funa, oddam za 500pln z przesyłką po mojej stronie, jak ktoś sobie odbierze to 450. ->Alufelgi BK RACING BK121 18/7,5 et38 5x114,3, też z r32, do tyłu wchodzą jak znalazł, do przodu musiałem zastosować 10mm dystans żeby ładnie się wpasowały w czterotłoczkowy zacisk. Na dwóch felgach śmietnikowe opony. Fajna opcja jak ktoś szuka tanich felg do driftu. Przydałoby się pomalować bo amelinium się utlenia. Foty w ogłoszeniu: https://www.olx.pl/oferta/alufelgi-bk-racing-bk121-18-7-5-et38-5x114-3-CID5-IDeSZAW.html , cena stówkę w dół w stosunku tego co na OLX -> cztery opony Dunlop Sp Sport Maxx rt2 225/45r17 91Y, dot 0116, bieżnik ok 4-4,5mm.. zestawik idealny na pojeżdzawkę lub do spalenia, cena do uzgodnienia. Pozdrawiam. Karol
  25. Ramka radia aktualna? I plastikową obudowę klamki wewnetrznej od strony kierowcy bym potrzebował.
  26. Napisałem priv
  27. Dawno ale dalej nie chce zejść z ceny i leży na regale Hihi
  1. Load more activity