All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. Witam wiem ze temat walkowany juz z tymi olejami ale wole sie upewnic Mam olej 5w50 liqui moly molygen czy nada sie on do rb25det do normalnej jazdy ? Jeszcze moge miec motula 5w50 i zastanawiam sie ktory z nich lepszy
  3. Last week
  4. Ewentualnie jako zamiennik można wykorzystać taśmy poliestrowe. Opcja awaryjna i trochę prymitywna, ale w krytycznej sytuacji się sprawdza.
  5. Ani nie gadaj, serce sie kraje. Najbardziej za te ceny, jakby oddac za darmo najlepszą inwestycje. Ale jakieś modele tam się pojawiają czasem, więc myśle, żeby tylko się dobrze wstrzelić. Co ciekawe skyline już często są tańsze od s13. Pozdro
  6. Ja swojego tez pare lat temu sprzedałem. Za bezcen patrząc na dzisiejsze czasy. Ale posiadam teraz swoje marzenie z dzieciństwa. Czarne s14a :-D powodzenia w poszukiwaniu.
  7. Niestety, nawet nie wyobrażasz sobie jak żałuje, że kilka lat temu sprzedałem swoje s13. A co do trupów to nawet za większe pieniądze i gorszego trupa ciężko dostać.
  8. Takie trupy chodzą za 15k? Co za czasy.
  9. Earlier
  10. A może ktoś zna tego nissana ? https://www.olx.pl/oferta/nissan-200sx-1-8-turbo-fajny-klasyk-CID5-IDJdq2g.html Z góry dzięki za info edit: to ogłoszenie już nie jest aktualne, ktoś zdążył mi go podkupić tak czy siak nadal czekam na propozycje
  11. Witam. Od jakiegoś czasu widze, że ogólnie bida na rynku aby kupić cokolwiek. Ale może ktoś coś wie... Może ktoś zastanawia się nad sprzedażą lub ma znajomego który się zastanawia. Celuje raczej w serie ale rozważe każdą opcje Pozdrawiam ekipe
  12. potrzebuję spryskiwaczy przedniej szyby do 200SX S14, znajdzie ktoś u siebie? K. 606 466 233
  13. Cześć, Tym postem chciałem się przywitać i jednocześnie zapoczątkować temat remontu mojego silnika. Zacznę od tego że grzebanie przy samochodzie to moje hobby którego się jeszcze uczę dlatego proszę o wyrozumiałość. Posiadam S15 specR z SR20DET, które zakupiłem pół roku temu. Ode tej pory rozkręciłem całość żeby zregenerować blacharsko i lakierniczo do stanu fabrycznego. Przy okazji wyciągniętego silnika, postanowiłem że go otworzę i zajrzę do środka. Okazało się że poprzedni właściciele nie oszczędzali go i upalali na zimnym bez wymiany oleju. Skutek był taki że całość była oblepiona przepalonym olejem. Głowica i blok poszły na szlif i umycie. Z głowicy zeszło niewiele natomiast blok okazał się być strasznie krzywy. Ogólnie szlifiernia zdjęła 0,35mm. Głowica została zregenerowana. Tutaj pojawia się moje pierwsze pytanie. Jaką uszczelkę teraz tam włożyć? Standardowa w tym silniku to chyba 1,2mm. Moje pomiary starej uszczelki, pokazywały ok 1,3mm ale nie jakimś precyzyjnym przyrządem. Sprawdzę to jeszcze mikromierzem. Czy uszczelka Commetic 1,5mm będzie ok czy za bardzo spręży silnik? Drugi temat to tłoki. Moje nieumiejętne mycie sprawiło że tłoki się zmatowiły i weszły w reakcję ze środkiem do mycia. Zapadła decyzja o zakupie nowych OEM z Japonii. Blok oddałem w dwóch miejscach do zmierzenia cylindrów i takie wyszły pomiary: 1) 86,040 2) 86,030 3) 86,060 4) 86,050 owalność 0,03 Według książki serwisowej, jestem poza limitem bo grade 3 to 86,030. Tłoki też są dużo mniejsze niż zakładany luz 0,020. Jedna szlifiernia mówiła że trzeba szlifować cylindry i wkładać nadmiarowe tłoki, druga że można składać tak jak jest bo pierścienie to uszczelnią. Pomóżcie proszę naprowadzić mnie na właściwą drogę. Silnik chciałbym zostawić w serii, nie zakuwać. Auto będzie na ulicę, raz na rok jakiś Track day,
  14. Nadal aktualne. 37:9 jeśli ktoś posiada taki most albo sam wałek i zębatkę to przygarnę.
  15. Wrocław wita, siema wszystkim.
  16. Witam sprzedam dyfer 4.083, sprawny, nie wydaje zadnych dzwiekow, bez lozow ,szpera fabryczna spina jak należy, ktoś za mocno skręcił i pękła obudowa cena 500 535 trzy trzy trzy 413
  17. Up. Nikt nie wie? Bo w wielu ogloszeniach jest magiel do s13,14,15. Czyli we wszystkich są te same??
  18. cziko wysłałem wiadomość na priv. Nie wiem czy widziałeś. Daj znać. dzięki
  19. Sprzedam szpilki M8 x 1,25 z Inconelu plus nakrętki aerotight. Zestaw m.in do sprężarek Garrett. Zestaw idealny jeśli ktoś ma już dość odkręcającego się downpipe'u zestaw zawiera 5szt szpilka + nakrętka na downpipe oraz 4szt pomiędzy sprężarkę a kolektor. Szpilki z Inconelu się nie wyciągają od temperatury, mają minimalny zakres rozszerzalności i kurczu termicznego a to powoduje głównie luzowanie nakrętek :-) Cena: 300zł + ew. KW 20zł Kontakt: PW
  20. Kupię kompletny silnik RB25DET do swapa do zmoty, PZDR!
  21. Czy jedzie z nami Mod/Admin? Nie dosc ze odkop roku, to jeszcze odpowiedz na poziomie 5 latka :/
  22. Chłopie co ty dupcysz ja tu znafca od 10 lat, blow off możesz zrobić śmietniku z puszki po coli jak masz taką nikłą wiedze rozjebańcu. Blow off jest jak najbardziej na plus a ty ruro sie nie znasz na niczym czaisz? ŁUTUTUTUTTTUUUTUT essa śmietniku.
  23. Sprzedam do rb25de : -ecu -Wiązka - przeplywomierz -wzmacniacz zapłonu - cewki etc - dolot cena 1000 zl
  24. Głowy nie dam ale może to jest to? Dyfer.mp4
  1. Load more activity